Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouč je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking KW40RID
Braking RF7521
TRW/Lucas MST291RAC
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-0632
Kawasaki 41080-0089
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z750 / 07-12
Kawasaki Z800 / 13-16
Kawasaki Ninja 1000SX / 20-24
Kawasaki Versys1000 / 12-21
Kawasaki Z1000 / 07-21
Kawasaki Z1000 SX / 11-19
Kawasaki Z1000 H2 / 20-24
Kawasaki ZZR1400 / 06-21
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST232
Lucas MST232
NG 054
Braking YA02FI
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3TB-2582T-00
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST248
Brembo 68B407E4
EBC MD6070D
EBC MD2011LS/RS
Ferodo FMD0155
Newfren DF5006A
Newfren DF5079 A
NG 1032
NG 483
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 1UA-25831-10
Yamaha 29L-25831-00
Yamaha 2KT-25831-10
Yamaha 42H-25831-00
Yamaha 11U-25831-00
Yamaha 28V-25831-00
Yamaha 29L-25831-30
Yamaha 3JK-25831-00
Yamaha 1UF-25831-00
Yamaha 29L-25831-10
Yamaha 3GM-2582W-00
Yamaha 51Y-25831-00
Yamaha 1UA-25831-00
Yamaha 28V-25831-10
Yamaha 2KT-25831-00
Yamaha 3JK-25831-10
Yamaha 1UF-25831-10
Yamaha 29L-25831-20
Yamaha 3GM-2582W-AO
Yamaha 11U-25831-00
Yamaha 3GM-2582W-00
Yamaha 3TB-2582T-00
Yamaha 29L-25831-10
Yamaha 5YU-2582V-00
Yamaha 1UA-25831-00
Yamaha 3GM-2582W-A0
Yamaha 43F-25831-00
Yamaha 29L-25831-30
Yamaha 4B5-2582V-00
Yamaha 29L-25831-00
Yamaha 5VU-2582W-00
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Yamaha SR125 / 96-03
Yamaha RD350 / 83-90
Yamaha RD500 / 84-85
Yamaha XP500T-MAX / 00-12
Yamaha XZ550 / 82-84
Yamaha SRX600 / 85-95
Yamaha XJ600 / 83-91
Yamaha XJ650 / 80-85
Yamaha XJ650 Turbo / 82-84
Yamaha FZ750 Genesis / 87-91
Yamaha FZR750R / 89-93
Yamaha FZX750 Fazer / 86-89
Yamaha XJ750X / 86-90
Yamaha XV750Virago / 89-94
Yamaha TDM900 / 11-14
Yamaha XJ900 / 83-84
Yamaha XJ900F / 85-94
Yamaha XJ900S Diversion / 95-03
Yamaha XV950 / 13-16
Yamaha FZR1000 Genesis / 87-95
Yamaha FZS1000 Fazer / 01-05
Yamaha XV1000 Virago / 86-88
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha XV1100¨Virago / 89-93
Yamaha XJR1200 / 96-98
Yamaha XJR1300 / 99-16
Yamaha MT-01 1700 / 05-12
Yamaha MT-01 / 05-12
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45251-MV1-000
Honda 45351-MV1-000
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6102
Braking HO18FI
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Honda XRV 750 R AfricaTwin / 90-03
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD3093
TRW/Lucas MST386
Brembo 68B40785
MetallGear 20-315
Galfer DF352
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-38G00
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GW250Inazuma / 13-17
Suzuki GSR600 / 06-10
Suzuki SFV650Gladius / 09-16
Suzuki GSF650Bandit / 02-12
Suzuki GSF650Bandit S / 05-12
Suzuki GSX650F / 08-16
Suzuki SV650 / 03-12
Suzuki GSR750 / 11-16
Suzuki GSF1200Bandit / 06
Suzuki GSF1250Bandit S / 06-17
Suzuki GSX1250FA / 10-16
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking RF7542
Braking WF7511
Brembo 68B407C2
Ferodo FMD0367
Newfren DF4088A
NG 1081
NG 1634
TRW / Lucas MST423
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 39P-2582W-00-00
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZ8N / 10-16
Yamaha FZ8S / 10-15
Yamaha RA125 X-Max / 17-18
Yamaha YP125R X-Max / 06-16
Yamaha YP250R X-Max / 05-16
Yamaha RA300 X-Max / 18
Yamaha RA400X-Max / 17-18
Yamaha YP400Majesty / 04-13
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking RH8102
NG 1444
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Vhodné pro skútry:
Piaggio Beverly 125 / 12-13
Piaggio Beverly 125S / 15-16
Piaggio Beverly 300 / 10-20
Piaggio Beverly 350 GT / 11-14
Piaggio Beverly 350S / 20
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD4016
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 410800134FB
Kawasaki 41080-1371-FB
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Eliminator 400 / 88-89
Kawasaki ER5 500 / 96-06
Kawasaki GPZ500S / 87-88
Kawasaki Eliminator 600 / 86-94
Kawasaki Z750Turbo / 84-86
Kawasaki Eliminator 900 / 85-87
Kawasaki GPZ900R / 84-89
Kawasaki Eliminator 1000 / 86-90
Kawasaki GPX1000R / 86-89
Kawasaki GTR1000 / 94-06
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST251
EBC MD3008
Ferodo FMD0244
Newfren DF5066A
NG 1612
NG 1636
NG 240
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-17C00
Suzuki 69211-17C10
Suzuki 69211-21E00
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSF600 Bandit / 94-04
Suzuki GSF650 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650S Bandit / 05-06
Suzuki SV650 / 99-02
Suzuki SV650S / 99-02
Suzuki GSX600F / 98-06
Suzuki GSX750 / 98-03
Suzuki GSX750F / 98-06
Suzuki GSX750R / 85-95
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki RF900 / 94-97
Suzuki GSX1100R / 89-00
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-05
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-02
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 99-07
Kawasaki J125 / 16-20
Kawasaki J300 / 14-20
Kymco Agility125 / 08-16
Kymco G125Dink / 12-17
Kymco Super Dink 125 / 09-13
Kymco Agility 150 / 08-12
Kymco Agility 200 / 09-17
Kymco G300 Dink / 12-17
Kymco K-XCT125 / 12-17
Kymco K-XCT300 / 13-17
Kymco SuperDink 300 / 09-12
Kymco X-Town 300 / 16-18
Kymco Downtown 125 / 10-16
Kymco Downtown 200 / 10-17
Kymco Downtown 300 / 09-18
Kymco Downtown 350 / 15-19
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST251
EBC MD3008
Ferodo FMD0244
Newfren DF5066A
NG 1612
NG 1636
NG 240
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-17C00
Suzuki 69211-17C10
Suzuki 69211-21E00
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSF600 Bandit / 94-04
Suzuki GSF650 Bandit / 05-06
Suzuki GSF650S Bandit / 05-06
Suzuki SV650 / 99-02
Suzuki SV650S / 99-02
Suzuki GSX600F / 98-06
Suzuki GSX750 / 98-03
Suzuki GSX750F / 98-06
Suzuki GSX750R / 85-95
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki RF900 / 94-97
Suzuki GSX1100R / 89-00
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-05
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-02
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 99-07
Kawasaki J125 / 16-20
Kawasaki J300 / 14-20
Kymco Agility125 / 08-16
Kymco G125Dink / 12-17
Kymco Super Dink 125 / 09-13
Kymco Agility 150 / 08-12
Kymco Agility 200 / 09-17
Kymco G300 Dink / 12-17
Kymco K-XCT125 / 12-17
Kymco K-XCT300 / 13-17
Kymco SuperDink 300 / 09-12
Kymco X-Town 300 / 16-18
Kymco Downtown 125 / 10-16
Kymco Downtown 200 / 10-17
Kymco Downtown 300 / 09-18
Kymco Downtown 350 / 15-19
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45251-MV1-000
Honda 45351-MV1-000
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6102
Braking HO18FI
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Honda XRV 750 R AfricaTwin / 90-03
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking YA17FI
EBC MD6116D
Galfer DF470
Newfren DF5090 A
NG 401
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3LP-2582T-00
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Yamaha TZR50 / 96-02
Yamaha TZR80 / 96-98
Yamaha TZR125 / 87-95
Yamaha TDR125 / 93-96
Yamaha XP500 T-Max / 00-03
Yamaha XT600 / 95-03
Yamaha XTZ660Tenére / 91-99
Yamaha XV750Virago / 94-00
Yamaha XVS1100Dragstar / 03-07
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST233
Lucas MST233
EBC MD2068LS
EBC MD2068RS
NEWFREN DF5078AF
NEWFREN DF5078A
NG 321
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3JP-2582U-00-00
Yamaha 5EL-2582W-00-00
Yamaha 1TX-25831-10
Yamaha 3JP-2582T-00
Yamaha 36Y-25831-00
Yamaha 5KS-2582W-00
Yamaha 2HY-25831-00
Yamaha 3JP-2582U-00
Yamaha 1TX-25831-00
Yamaha 36Y-25831-10
Yamaha 2HY-25831-10
Yamaha 3CW-2581T-00
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Yamaha CS50 / 02-09
Yamaha TZ50 / 97-00
Yamaha XV125Virago / 97-01
Yamaha XVS125Drag Star / 99-04
Yamaha SRV250 / 92-97
Yamaha XV250Virago /
Yamaha XVS250Drag Star / 01-04
Yamaha GTS1000 / 93-96
Yamaha FJ1100 / 84-85
Yamaha XVS1100 / 99-06
Yamaha FJ1200 / 86-93
Yamaha VMAX1200 / 86-06
Yamaha FJR1300 / 01-18
Yamaha XVS1700 / 05-09
Royal Enfield Bullet500 / 09-12
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6130D
TRW Lucas MST310
TRW Lucas MST379
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
KTM 60009065000
KTM 60009060000
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
KTM LC4 620 Adventure / 97-98
KTM LC4 640 Adventure / 98-07
KTM LC4 640 Enduro / 99-07
KTM Enduro 690 / 08-10
KTM Enduro 690R / 08-13
KTM LC8 950 Adventure / 02-06
KTM LC8 950S Adventure / 04-06
KTM Super Enduro 950R / 06-08
KTM LC8 990R Adventure / 10-12
KTM LC8 990S Adventure / 06-08
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
NG 090
EBC MD6093D
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-1315
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouč je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B407E3
Braking KW38RI
Braking 7536
TRW MST368
Lucas MST368
NG 1094
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-S013
Suzuki 69211-06G00
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DL650 V-Strom / 04-17
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-19
Suzuki DL1050 V-Strom / 21-23
Kawasaki KLV1000 / 04-06
Počet nalezených produktů: 49
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |